Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 22. februar 2016

December Daily 2015- uke 3

Går ikke så fort med meg å få lagt ut disse sidene, men her kommer uke 3 i hvert fall. :)
34; Ordentlig snødag og snøstorm her! Det var snø overalt!
Veldig greit vær å holde seg inne i. :D
 
To tags med kakeoppskrifter bak snødagen-siden.
 
35; Spilte en runde Millionær med Niklas, og for å si det sånn, jeg har aldri tapt så grundig som jeg gjorde da! Og det synes kanskje på bildet av min motstander... :D
 
36; Premieredag for Star Wars: The force awakens!
 
37
 
38; Vi måtte jo selvfølgelig dra og se denne, og vi valgte å se den i 3D.
Så da ble det dertilhørende kule 3D-briller. :)
 
39; I anledning premieren, så var det en del karakterer fra filmen som vandret rundt på kinoen.
Her er min bror sammen med en storm-trooper.
 
40
 
41
 
42; Nydelig vinterdag ute!
 
43; Koselig kveld med is og gløgg, mens noen julegaver ble pakket inn.
 
44; Vi ser en god del julefilmer her i huset, så dette er en side over favorittene våre, gamle og nye. :)
 
45; Jeg gjorde ett forsøk på å lage myke karameller.
De ble ikke helt som tenkt, da de ble VEL myke... Men gode på smak, da. :)
 
46; Søndag sammen med familien min.
Rampungene våre....
 
Tag oppi papirposen
 
Baksiden av tagen
 
47; ...og oss. :)
Det var uke 3, uke 4 kommer ganske snart... Tror jeg... ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...