Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 2. oktober 2007

Scrappe kit og fotball...

Fikk så flott pakke i går, fra Scrapping-Kits. Mange kjempefine ark, to transparenter, rub-ons, bånd, knapper, die-cuts... Alt fra Fancy Pants! Gleder meg til å begynne å bruke av dette!
Blir spennende å se hva de kommer med i neste månedspakke...

Når det gjelder fotball referansen i dagens tittel, så må jeg jo si at jeg skal på fotballtrening i kveld... Av alle ting! Ingenting seriøst, egentlig. Det er bare noen glade damer som har bestemt seg for å spille litt fotball en gang i uka. Kun for moro, og for kanskje å få litt trim på kjøpet.
Skal i hvert fall prøve, det kan jo faktisk bli moro.... Wish me luck... ;D

3 kommentarer:

Stine sa...

Så flott det kit'et så ut, nå angrer jeg jo litt på at jeg ikke bestilte sånn alikevel!! :)

Ha en fin dag og lykke til på fotballtrening!

?? sa...

Wow så mange fantastisk flotte ting du lager, loène dine er nydelige....

Kathrine sa...

Alltid gøy med pakke i posten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...