Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 27. november 2007

Fotball og julegaver...

Jada, vi var med på Coca Cola Cup i Tromsø 241107. Kjempegøy var det jo. Vi spilte fire kamper, og resultatet... Vel, det tror jeg vi sier er konfidensielt... ;)


Uansett, så hadde vi det kjempemorsomt. Vi ble rundspilt det meste av tia, men, men...
Fristet til gjentagelse, ja... :D

Ellers er jeg ferdig med alle julegavene som skulle lages, jippi! :)
Her er de fleste av dem, minus dem jeg har lagt ut før;

Hjemmelagde sukkertøy, i hjemmelagde juleposer... (Fikk endelig bruk for noen av julearkene jeg har hatt liggende en god stund nå....)
Adressebøker, laget ved hjelp av data og bind-it-all. Igjen har jeg brukt juleark, men det må ha vært ubevisst. Dette skulle jo ikke være JULEadresse bøker... :D
Små "bøker" med bilder, satt sammen med bind-it-all. Kjempe enkelt og lettvint.:)
Og familiekalendere, laget på data, og bundet sammen med bind-it-all. Gudrun sine ark passet kjempebra som forsider til kalenderene...:)


Honninglys har vi også laget. Kjempeflotte julegaver, som tar 10-15 min å lage! Silje syntes dette var kjempegøy å lage. :)

Så håper jeg bare dette faller i smak hos dem som skal ha dette... Vi satser på det... ;)



1 kommentar:

Jill sa...

Milde himmel så aktiv du har vært da!!!
Alt du har fått gjort og laget!
Send litt energi til meg da....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...