Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 28. desember 2007

Eventyr i New York



Var på kino i går og så denne filmen, Eventyr i New York (Enchanted). Kjempeflott film, i god Disney ånd. Egentlig er det vel en barnefilm, men jeg koste meg skikkelig selv om jeg er voksen. Anbefales for alle som er glad i fantasi og eventyr.

(McDreamy - Patrick Dempsey- er jo ikke noe minus for filmen, akkurat... ;D)

Ellers så har vi så smått begynt å planlegge nyttårsaften. Og jeg skal prøve å komme meg i gang med scrappingen igjen... Tror det trenges nå...

2 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Denne filmen tenkte jeg at jeg også skulle se, og jeg må innrømme at Patrick D har stor skyld av det :D
Ellers ønsker jeg deg en fin nyttårsaften, kos dere masse :)

HegeHB sa...

Kanskje jeg og skal gjøre alvor av å se den filmen. Takk for hyggelig hilsn i bloggen min:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...