Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 21. januar 2008

Skissecupen 2008

Endelig er Skissecupen 2008 igang på Papirgleder! Dette er en konkurranse som kommer til å gå gjennom stort sett hele året, med lange innsendingsfrister! Og skissene ser kjempeflotte ut, i hvert fall de som vi har fått til nå.
Nytt av året er at vi kan lever inn så mange bidrag til hver skisse osm vi har lyst til, og det er jo litt morsomt hvis det er skisser man virkelig liker.
Mitt bidrag til Tove's skisse. Bildene er tatt på julaften i fjor, når dagen bli litt i lengste laget for Niklas. Det tok på å vente på å få åpne pakkene, så under barne tv sovnet han på gulvet... :)
Stakkars, det er ikke lett å være liten når det er jul.


Dette er mitt bidrag til Anette's skisse. En enkel skisse, som jeg likte veldig godt. Niklas er en liten luring, som har fått det for seg at han skal sitte på kjøkkenbenken hver gang vi skal lage mat. Her sitter han og venter på frokosten 1.juledag. Han er nå søt, da...;)

Skulle egentlig vært på jobb til halv fire i dag, men ble oppringt fra skolen. Silje hadde sånn hodepine, at de lurte på om jeg kunne komme og hente henne. Hun greide ikke å få i seg mat, og fulgte ikke noe særlig med heller. Så nå er vi hjemme og slapper av. Ser litt film, leser litt og vasker klær. Må jo gjøres, det også....

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...