Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 7. februar 2008

Ett år eldre...

Da var jeg begynt på det siste året mitt i 20-årene. Neste år blir jeg 30, og skal vel da kunne kalle meg voksen... Vel, man er vel ikke eldre enn man føler seg, sies det, og da kan vel alderen min diskuteres...;)
Har feiret bursdagen min med kaffe og kaker, og hyggelig familieselskap. Koselig...:D
Fikk en del penger i gave, og tenkte kanskje å bruke noen av dem på photoshop elements. Får se hva det blir til. Hos Aksel og ungene fikk jeg Singstar til ps2, så nå blir det liv her!:D

Jeg ble utfordret av Marie for en stund siden, hvor jeg skulle skrive 7 sannheter om meg selv.
Ok...
1. Jeg er en lesehest av dimensjoner. Leser det meste, egentlig, til min manns store fortvilelse...:D
2. (Desverre) er jeg blitt "flink" til å rygge på andre biler.... To stk til nå....
3. Jeg kjørte opp til tung motorsykkel for 9 år siden. Kjøpte sykkel også, kjørte med den i en sesong. Da hadde jeg ødelagt alt av kåpedeler og håndtak og hendler... Sykkelen var BITTELITTEGRANN for høy til meg, så jeg slet med at den tippet over ganske ofte...
4. Jeg har høydeskrekk. Blir svimmel hvis det blir for høyt.
5. Har aldri vært i Syden, og har egentlig ikke noe lyst til å dra dit heller.
6. Er en katteperson. Kunne jeg valgt, ville jeg hatt katt. Men mannen er allergisk, så da så.
7. Jeg har kun hatt en kjæreste, og han har jeg vært gift me i 5 år til sommeren...

That's it. Nå er det så mange som er utfordret, så hvis noen føler for å skrive 7 sannheter om seg selv, feel free...

Ha en fortreffelig kveld!;)

2 kommentarer:

Berit sa...

Så tar vi det her også:
GRATULERER med dagen i dag!!!
Akk den som var 29... =)
KLEM

Lene S sa...

GRATULERER MED DAGEN!!! Håper du har hatt en fortreffelig dag!!

Stor klem!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...