Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 17. oktober 2008

Madrugada

Bare et lite innlegg på tampen av fredagen...
Vi satt og så på Senkveld, der Madrugada gjorde sin siste tv-opptreden ever. Da fant vi ut at vi var skikkelig dumme som ikke hadde kjøpt billetter til avskjedsturneen de skal ha i november.
Så jeg hoppa inn på nett (omtrent...) og fant tak i billetter.
Så mandag 3.november, kl 2100, skal jeg og Aksel se Madrugada på Kulturhuset i Tromsø.
Gleder meg til det...:D

Åjå, bildet har jeg lånt fra en Madrugada nettside... ;)

2 kommentarer:

Gladie sa...

I alle dager, gir de seg? Jaja, det blir vel andre prosjekter. Kose deg på konserten :)

Moia sa...

Det blir sikkert en megabra konsert. Heldige deg. Lørdagsklemz fra Ann-Margret

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...