Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 15. februar 2009

ENDELIG!!!! :D

Jeg har fått meg speilreflekskamera!!!! Endelig! Vet ikke hvor lenge jeg har ønsket meg det, men nå har jeg et! Kjøpte det for pengene jeg fikk til 30 års dagen + en del er betalt av min bedre halvdel, som bursdagsgave fra ham og ungene.
Egentlig skulle jeg jo ha et Canon 450, men pga av sinnsyk prisforskjell, og det faktum at det omtrent ikke er forskjell på de to kameraene, endte jeg opp med et Nikon D60.
Har bare hatt det siden forrige tirsdag, men stortrives med det! Så nå driver jeg og prøver ut, og tar bilder i hytt og pine. Kjempemorsomt!:D
Ha en flott dag, alle sammen!:D

4 kommentarer:

Ellen* sa...

Gratulerer så masse!!! Tenker du får masse gøy med det!!:o) Og ha en flott søndag!

Kristine sa...

Gratulerer med nytt kamera! Det blir en helt ny verden med speilrefleks, etter 3 år med mitt föler jeg at det er på tide å bytte det ut. Du vet, vi scrapper sliter det jo ut fortere enn normalt ;)

Monica sa...

Gratulerer så mye, kamera er kult! Regner med det blir endel knipsing fremover nå. Kos deg :)

Pauline sa...

Gratulerer med nytt kamera!!
Tipper det blir endel knipsing ja... gleder meg til å se noen av resultatene! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...