Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 2. mars 2009

Ryddedag og litt nostalgi

Jeg har brukt stort sett hele formiddagen på å rydde scrapperommet mitt, og nå er det så ryddig og flott her, atte... :D
Skal ta opp symaskinen og sette den på arbeidsbenken, så har jeg den for hånden hvis jeg vil sy litt på en LO. Kjekt å ha.
Ble litt nostalgisk da jeg fant noen esker med gamle saker og ting fra da jeg var yngre. Skoledagbøker, dagbøker, ting jeg samlet på osv. Noe av det skal Silje få, kanskje hun vil samle videre? Andre ting, glansbilder feks, kan jo fint brukes i scrapping og kortlaging.
Fant også en hel perm med Sad Sam klistremerker. Du vet, den tyggisen som var før, med klistremerke under papiret. Og kosta 50 øre? De var så søte, og klistremerkene kan fint brukes til scrapping, de også...
Så i tillegg til å rydde i stæsjet, har det vokst litt.
Oi! Kom akkurat på at jeg glemte en pose med scrappestæsj på jobb! Fikk pakke fra Scrapsmart i dag, og greide å glemme å ta den med hjem! Hva gir du meg! Må huske den i morgen...

Noen LOer, produsert i forrige uke...
Denne første ble til mens jeg så Orcar utdelingen (så rart, da), jeg ble litt påvirket kan man vel si... :D
Mitt 5 bidrag til Mesterscrappen på scrapping.no. Har sldri hatt en så dårlig runde noen gang, tror jeg fikk 1 stemme... Ja, ja, jeg vet at jeg ikke er noen konkurransescrapper, og har avfunnet meg med det.
Min sønn på 3 og et halvt år har funnet ut at det er kjempegøy å leke prinsesse sammen med storesøster! For all del, la ham leke. Men litt betenkt blir jeg jo... ;) Måtte bare scrappes.
Min "lille" tanteunge, hun er et takknemlig scrappeobjekt.:D

Og den lille Guitar Hero'en vår. Er han ikke tøff?
Nå bærer det inn på sofaen, og en drøy time med House. Digger den serien!
Until next time, take care!
See ya!:D




2 kommentarer:

Julia sa...

Mitt første besøk hos deg og gjett om jeg ble imponert!! Utrolig maange og flotte Loer her, masse inspirasjon å hente for meg :-)
Lurer på hvor du har kjøpt det kitty-merket du har brukt ovenfor? Stilig!

ninabakke sa...

ÅH! Digga Gitar hero LOen! Stilig hvordan du har gjort det med skriften

Flotte LOer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...