Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 6. juni 2009

Lenge siden...

Ok, det er en stund siden sist jeg blogget. Men den stasjonære datamskinen vår måtte formateres, og er ikke helt oppe og går ennå. Og først nå har jeg fått tak i LOene mine som la på den maskinen, så jeg hadde noen å legge ut her. Den første er om min stadige skiftende hårfarge på våren. Det er et sikkert vårtegn at jeg blir mørk når vi nærmer oss vår... Men det varer aldri særlig lenge.:D
Denne er laget til siste runde i Papircupen, før finalerunden (som jeg ikke nådde opp til denne gangen). Vi skulle scrappe freestyle, og tittel og en del av pynten skulle være sjølgjort.
Jeg har tegnet tittelen for hånd, farget med leplume tusjer, og gått over med vannpensel for mykere overganger i fargene. Drage-PPen oppe i hjørnet, er hentet fra et Nemi-blad. Den måtte nesten være med på en DrageLO.
I dag har vi faktisk skikkelig flott vær. Sola skinner, hadde det bare vært vindstille, ville det til og med vært varmt.:D 7 grader er ikke akkurat sommertempratur....
Skal på kino i kveld og se Engler og demoner, det gleder jeg meg til. Blir morsomt med venninnetur på kino.
Ha en koselig helg alle sammen!:D

1 kommentar:

Jill sa...

Herlige albumsider!!!!
Når våren kommer blir jeg vanligvis lys i håret, men i år ble det mørkt... :-)
Håper du får med deg Hallelujagutta når de kommer!
ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...