Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 18. november 2010

Litt juleproduksjon... :)

Da har jeg endelig fått somla meg til å legge ut noe av det jeg har laget. Obs, en god del bilder! :)
Først er alle pakkelappene jeg har laget. Har brukt nestabilities fra spellbinders, og bilder jeg har printet ut fra pc'en. Synes de ble ganske fine, egentlig. :)











Denne julekortholderen laget jeg etter å ha sett en slik inne på sidene til 3ndypapir. Tror det var Wenche som hadde leget en slik, og syntes den var så fin at jeg måtte lage en slik selv. Har brukt julepapir fra 3ndypapir (gammel kolleksjon), roser, glitterlim, bånd, blonder, bling... Et kjempemorsomt prosjekt! :)









Disse gaveeskene er laget av to esker som Silje fikk superundertøy i til bursdagen sin. Gjenbruk, kalles det vel... :) Fant i hvert fall ut at jeg ville dekorere de som esker jeg kan pakke en gave i og gi bort til jul. Litt morsomt med stjernehullet i eska, gir en liten sneak peek av gaven... :)

Innereska fungerer som en skuff, har brukt knott fra Tim Holtz.

God Jul stempel fra Panduro.







Så, dette er min foreløpige juleproduksjon så langt. Satser på at det blir mere etterhvert. :)

Ha en fortsatt fin kveld.

3 kommentarer:

hanne sa...

Her var det mye lekkert! Flotte gaveesker og holder til julekort! Ang. julemerkelappene...her var det noe for enhver smak..hihi! De ble dekorative :)

oheidia sa...

Så utrolig nydelige gavelapper, julekortholder og dekorerte gaveesker! Helt imponert over produksjonen din og du - nå lagrer jeg deg i bloggrullen min slik at jeg husker å komme tilbake og besøke deg oftere. Hadde deg på blogglista mi før men så gjorde jeg den om og klarte å miste mange fordi jeg ikke hadde lagret på en ordentlig måte! Men, nå er du inne igjen og så gleder jeg meg til å se mer i tiden før jul!

Klem fra meg

Pauline sa...

Mange flotte julemerkelapper, og lekker julekortholder!
Kos deg videre med førjulspuslerier, klem! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...