Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 28. desember 2010

Fortsatt god jul :)

Vi skriver 28,desember i dag, det er romjul og bare tre dager igjen av året. Er helt utrolig hvor fort tiden faktisk går... Vi har kosa oss i jula, her hjemme og på besøk, med god mat, mye godteri, tegnefilmer og andre filmer. Det er godt med jul, egentlig. :)
"Tuntreet" vårt, ei svær selje som står utenfor huset vårt, som jeg satte slike lys som brukes på kirkegården i. Det ble veldig fint, og fungerte...ca en halv time... Det var akkurat nok vind til at lysene slokket for hver gang jeg tente de. Tror jeg må få kjøpt meg noen lykter som kan henges opp istedet... :)
Ferdigpyntede unger foran juletreet, så spente og forventningsfulle. Silje...

...og Niklas. :)

Endelig er det tid for pakker! Da var Niklas mer eller mindre på tur innunder treet på egenhånd... :)

Jeg var med på julegavebytting på scrapping.no i år, hvor vi kunne melde oss på tre grupper, 150,-, 250,-, og 350,-. Meldte meg på alle tre, og så fikk vi en hemmelig julenisse i hver gruppe.

Dette er pakkene jeg fikk fra mine hemmelige nisser:
Fra Trulte75: Spellbinders nestabilities og to promarkers :)

Fra Carinada: thickers, lilla blomster og journalingbok fra BoBunny :) Og kjempeflott kort!

Og fra Lisa76 / Elisabeth: Spellbinders nestabilities, glimmermist, blomsterranker fra prima og blingswirl. :) Kjempeflotte pakker alle tre! Gleder meg til å bruke disse tingene!

Niklas i full lek med julegaven han fikk fra oss, en stoooor søppelbil! Den falt virkelig i smak! :)

Vi måtte ut og prøve skiføret 2.juledag, og som dere ser, var Niklas veeeeldig motivert for å gå på ski :)

Ungene var på overnatting hos tanten sin i går, og da jeg skulle hente dem, var de akkurat på tur ut for å gå julebukk. Så jeg ventet på dem, og etterhvert dukket disse fire småtrollene opp på trappa. Sang gjorde de også. Var de ikke fine? :)

Og se så mye godteri de hadde fått! :)

Min svigerbror og niese i full gang med å spille Millionær. Standard når det er jul, kan gjerne pågå i flere timer.:) Tror der var min svigerbror som trakk det lengste strået i denne runden... :)

I dag er planen at vi skal komme oss ut litt, det er kjempefint vær ute nå. Jeg skal på jobb senere i kveld, og mannen skal forhåpentligvis ta med ungene på juletrefest i ettermiddag. Jula er mest for ungene, og da bør de få være med på det som er gøy, syns jeg... :)

Ha en fortsatt koselig og flott julefeiring.

2 kommentarer:

Lula sa...

Så koselig å se alle julebildene dine:) Det tuntreet vil jeg og ha! Utrolig stemningsfullt med de lysene, selv om de slukket hehe.

Ha en flott romjul videre!

Klem

hanne sa...

Så koselige julebilder! Ønsker deg en fortsatt god jul..litt tid igjen ennå!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...