Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 6. januar 2011

Min versjon av December Daily :) (en del bilder her, ja...)

I begynnelsen av desember var jeg innom bloggen til Gudrun, og der leste jeg om noe som het December Daily. Det var i hovedsak å lage et (mini)album gjennom hele desember, evt frem til julaften. Dette hørtes morsomt ut, og ville være flott for å få scrappelysten min opp og gå igjen, så dette kastet jeg meg på.
Har brukt et ferdig album jeg kjøpte på ferie for flere år siden. Det var ikke nok sider i albumet (jeg har laget for hele desember), så jeg måtte lage ekstra sider og sette inn.
Jeg valgte å bruke albumet som en slags dagbok, og dokumentere hva vi har gjort de og de dagene, istedet for å fokusere på bare en ting eller tradisjon hver dag.
Har tatt bilder hver dag, som jeg har laget kollasjer av i Picasa og skrevet ut selv.
Selve oppsettet på sidene er cirka likt på alle sidene, orket ikke gjøre det vanskeligere enn nødvendig for meg selv. :)
Kjempemorsomt prosjekt, fikk brukt opp masse juleark, restepapir og julestæsj som har samlet støv ganske lenge her nå, og jeg er kjempefornøyd med resultatet!
Tror jeg nok kommer til å gjøre dette igjen, men vil da velge en litt enklere løsning, tror jeg, som tar litt mindre tid hver dag. Men jeg er kjempeglad for at jeg valgte å lage dette albumet, for nå kjenner jeg at scrappelysten begynner å komme tilbake for fullt. :)
Ha en flott helg, etterhvert! :)






































Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...