Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 5. mai 2011

Kreative Krumspring 17- grønn

Kreative Krumspring har en monokromatisk oppgave gående, om å scrappe med fargen grønn.
Jeg har scrappet en LO om min niese, med bilde fra konfirmasjonsdagen hennes.
Det har sneket seg inn innslag av andre farger, håper bare LOen er grønn nok. :)


Skal snike meg litt scrappetid før jeg skal på jobb. Ha en fortsatt flott dag!
PS, sola skinner her i nord, ordentlig vårstemning nå:D

3 kommentarer:

Bodil sa...

En skikkelig flott LO med nydelige farger og nydelig pyntet.

har vært surt og kaldt noen dager her nå og i natt snødde det. Heldigvis borte igjen nå. Håper det snart blir sol her også.
klem :)

Pauline sa...

Om den er grønn nok eller ikke får du vel greie på, men det var uansett en kjempeflott side!!
Godt at våren kommer der nord også etter hvert!
Vi har noen "klimaflyktninger" på besøk fra Senja nå... ;-)

Ha ei fin maihelg,klem! :-)

Ellen Karin sa...

Nydelig side du har laget her med fin balanse og lekre detaljer. Jeg er nok enig i at det kanskje er litt mye lilla i den til at jeg vil kalle den monokromatisk grønn, men jeg lar den passere også får vi se hvordan det går i avstemmingen. :)
Flott er den uansett. Takk for bidraget.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...