Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 5. juni 2011

Kreative Krumspring #19- de store merkedagene

Måtte bare prøve å få med meg denne utfordringen hos Kreative Krumspring, om de store merkedagene. Jeg har scrappet et av bildene som var tatt av min niese i konfirmasjonen hennes, da vi drev å tok bilder til takkekort. Hun er fotballspiller, og da var det jo litt morsomt å prøve å få en fotball med på noen av bildene. Dette ble resultatet, og derav tittelen på LOen; Sporty konfirmant.
Morsom utfordring, gleder meg til å prøve meg på neste utfordring hos KK. :)
Ha en flott uke! :)

3 kommentarer:

Linda sa...

Morsomt bilde og flott LO med herlige farger! Du rakk det i siste liten ja! ;) Tusen takk for bidraget!

Bodil sa...

Så flott LO. Morsomt med et slikt bilde av konfirmanten :)
Ha en fin dag, klem :)

Bodil sa...

Hei, hei
ser du lurer på hvor jeg har kjøpt de diesene fra Marianne design.
Jeg har kjøpt de på en bokhandel på Røros.
Fant en del av MD her, men ikke akkurat den jeg har. http://www.scrapmagasinet.no/index.php?main_page=index&cPath=155_158.

Ha en fin pinsehelg, her er det tordenvær nå så jeg må nok bare slå av dataen.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...