Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 24. mai 2012

Dagbok 23.mai

Dagboksiden for i går. med bilder fra hekk-massakren min i hagen... :)
Hekken var ikke blitt klippet på over et år, og de lengste skuddene var på over to meter! På tide å klippe da? Ja, kanskje ;)
Niklas fant ut at han ville hjelpe til, han også. Og det måtte han jo få lov til. :)
Papir fra Tim Holtz
Dusty attic trær
Sommerfugl-stickers
Washitape
twine
Tiny alpha

Nå er det å få med seg slutten på True Blood, og så er det vel straks tid for å køye.
I morgen er det helg, for de som er så heldige å ha det. Jeg skal jobbe t.o.m neste torsdag, så det blir lite helg på meg. Ja, ja...
Ha en flott helg, alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...