Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 4. november 2012

Skjer det no' her, da? (OBS; langt innlegg og masse bilder!)

Endelig har jeg fått tid til å bli ajour med dagboka, og til å legge inn alt jeg har puslet med de siste ukene. Oktober var utrolig hektisk, med masse som skjedde hele tiden, julemesse, bursdagsfeiring, jobbting... Men nå satser jeg på at det blir litt roligere fremover. :)
Dagboksidene for de siste ukene:
22.: Bilde fra scrapperommet mitt, midt i den verste julemesseproduksjonen...
Så kan man jo spørre, er det kreativt kaos, eller rett og slett bare... Rot?...
Mønsterark- Creative Club
Restepapir
Blingswirl- Prima
Thickers
Journalingark og alfastickers- Prima

23:Nam, mørketidsbolle på jobb...
Og en liten kjøkkenassistent hjemme. :)
Mønsterark, journalingark og muffinsticker- Panduro
Thickers

24:Og plutselig ble det vinter...
Mønsterark- Nille
Alfastickers- Prima og Basic Grey
Thickers

25: Årsfest og avslutning i aldersbestemt fotball.
To stolte småtroll med pokalene de fikk. :)
Mønsterark- Fabscrap og Panduro
Journalingark- Prima
Fotohjørne- QK
Tallstickers- Basic Grey
 
26: Småtroll pynter sjokoladekake med masse nonstop.
Og Niklas driver på og mimer en flamingo, av alle ting... :D
Mønsterark- October Afternoon
Washitape
Muffinstickers- Panduro
Blomst og tallstickers- Prima
Ticket- Tim Holtz

27: Lille snuppa vår ble 11 år! Tiden går så himla fort, hun var jo nettopp liten baby, nesten...
Formiddagen tilbrakte vi på julemesse, og solgte masse ting der. :)
Mønsterark- Panduro
Tall- QK
Restepapir

28: Scrappetreff på K1 i Tromsø.
Kjempetrivelig dag, med masse små og store scrappere. :)
Mønsterark og tag- Panduro
Film strip- Tim Holtz
Tallstickers- American Crafts
Washitape
Blomst- Prima
Restepapir

29: Flott fullmåne og vinter ute. Konglene er noe Niklas samlet i høst, og som frøs fast i bollen da de sto ute på verandaen. Rene julestemningen, gitt... :)
Mønsterark- Pion Design
Snøflak- Martha Stewart Scandinavian Snowflak
Bling- Prima
Thickers
Kristorn dies- Marianne design
Bazill

30: Har en bestilling på 60 bordkort som skal være ferdig til helga... Off!
Mønsterark- Tim Holtz
Washitape
Journalingark, tallstickers og blomst- Prima

31: Happy Halloween!
I år valgte ungene å dra på Halloween fest, så da ble det ingen trick or treat på dem.
Like greit, det, synes mor... :)
Ungene hadde det kjempegøy på festen, og Silje vant premien for beste kostyme!
Velfortjent, spør du meg, hun så makaber ut!
Mønsterark- Panduro
Thickers
Edderkopper og gresskar- Dusty Attic

Novemberforsiden.
Nest siste bok, ikke verst bare det! :)
Mønsterark- Nille
Thickers
Tallstickers- Prima
Martha Stewart Scandinavian Snowflake
Bling

1: Effektiv i dag. Hadde tømt og kastet alt som var i fryseskapet før klokka var ni...
Så nå får vi det nå avrimet, i det minste.
Og lagde ferdig bordkortene, så nå er jeg LEI av den rosa barnevogn diesen...
Mønsterark- Fabscrap
Blingswirl- Lost & Found
Blomster og bling- Prima
Thickers
Tag- Staples
Bånd
Restepapir

2: Jeg lærte ungene et terningspill som mamma lærte meg da jeg var liten,
og de ble hekta med en gang. Vi spilte noen runder, og det ble så mye latter og tull ut av det! :)
Mønsterark og journalingark- Panduro
Thickers
Washitape
Blomst- Prima

3: Gårdagens side. Silje fikk feire bursdagen sin med tur i Ishallen og på pizzarestaurant.
Så vi tok med 8 jenter, lånte en minibuss, og dro til Tromsø.
Jentene (og Niklas og Aksel) hadde det kjempemorsomt på isen i 1 og 1/2 time, før vi dro for å spise pizza. Tror nok snuppa var godt fornøyd med dagen. :)
Mønsterark- ?
MS scandianvian snowflake
Bling- Prima
Thickers
 
28.oktober var jeg på scrappetreff i Tromsø, sammen med mange flotte scrappere.
Hadde en kjempefin dag, og her er det jeg laget på treffet:
Dåpskort, på bestilling.
 
Inni kortet
 
Kortet helt brettet ut
 
En LO med bilde fra sydenturen i sommer. Niklas og Aksel koser seg i bassenget. :)
Leverer denne til
 
En tag, laget av div ting fra goodie bag'en vi fikk på treffet.
Leverer denne til
 
Kort laget av papirpose.
Leverer denne til
 
Inni kortet
 
Kortet utbrettet
 
Julekort, prøvde meg på ny brettemetode. Synes det ble ganske greit. :)
Leverer dette til
 
Inni kortet
 
En juletag, har prøvd meg på å bruke Dylusions ink på denne.
Leverer denne til
 
Julekort i 10x10, veldig enkelt og greit. :)
 
Inni kortet
 
En LO med bilder av min bror og hunden til svigerbroren min. :)
 
For tiden er jeg også med på en konkurranse over hos Scrapping.no.
Vi er delt i lag på fem, og får fem oppgaver hver runde, og skal løse en hver i hver runde.
Disse LOene er de jeg har laget så langt i konkurransen:
 
Oppgave 1: Skisse
Småtroll- Bilde av ungene i syden.
Denne LOen kom jeg til finalen i oppgave 1 med. :)
 
Oppgave 2: freestyle
Give me some! - bilde fra Dyrenes Dag, og en Solotørst geit. :)
Denne vant jeg finalen i oppgave 2 med. Yay! :D
 
Oppgave 3: maling/mist
Back to the 50's- et bilde av niesen min og vennene hennes, som hadde kledt seg opp i 50-talls stil.
Prikkene er laget med hvit gesso.
Leverer denne til
 
Oppgave 4: Bruk tag i overskrifta
Søskenkjærlighet- Bilder av niesa og nevøen min i tullehumør. :)
Denne frustrerer meg, fordi da jeg skulle sende den inn på mail, så hang mailen seg opp, og den ble ikke mottatt før etter innleveringsfristen! Så irriterende!
 
Oppgave 5: lilla/grønn
Sweet smile- Bilde fra syden
Vi skulle bruke fargene lilla/og grønn.
 
Dåpskort laget på bestilling
 
Inni kortet
 
Baksiden av kortet
 
Nok et dåpskort på bestilling. :)
Lommetrøkle kort, ble ganske fornøyd med dette. :)
Leverer dette inn til
 
Innsiden av kortet
 
Baksiden av kortet
 
Og her følger julemesseproduksonen min for i år. :)
Pyntet toffifee esker.

 
Telyskort, som ble fylt med sjokolade istedet for telys. :)
 
Innsiden av kortet
 
Store sjokoladekort
 
Innsiden av sjokoladekortene
 
Små godteposer med ymse innhold:
Snømannbæsj- karamellkuler
 
Reinsdyrbæsj- "Pops" maissjokolade
 
Julehjerter- jordbærgelehjerter
 
Englefjert- rosa skumputer
 
Små sjokoladekorte
Disse er laget av fem 100 grams sjokolader fra Freia,
og fem 200 grams sjokolader fra First Price.
 
Innsiden av de små sjokoladekortene
 
Kopper med sjokolade i.
Laget disse etter denne malen: Kopp
 
Post it blokker, små og store.
Mal finner du her: Post it blokk
 
Melkehjerter
 
Poser med telys og dekorerte fyrstikkesker
 
Små posejulekort
 
Ca innside av alle julekortene



 
Lastebilkalender av fyrstikker
Mal finner du her: Lastebilkalender




 
Kubbelys dekorert med stempeltrykk, pakket i cellofan med dekorerte fyrstikkesker
 
Fyrstikkeskekalender, laget ved hjelp av fyrstikkeske diesen fra QK





 
Fyrstikkkalender, laget som et hus. :)




 
Nok julemesse ting. :)
Bordkortene jeg laget til barnedåp nå i helga på bestilling.

 
Og til slutt en liten sjokolade dekorert til å sendes i posten som en liten hilsen. :)

 
Phu! Lengste innlegget ever!
Hvis du har orket å bla deg helt ned hit, er jeg veldig glad for det. :)
Ha en fortsatt fin søndag, og etterhvert en flott uke. :)
Klem fra meg!

13 kommentarer:

Cathrin sa...

Hjælpes, ska si du har hængt i! Å så mye fint du har laga. :)
Den julekalender-lastebilen var jo kjæmpestili, har ikke sedd en sånn tilire.
Ønske dæ ei flott og kreativ kommende uke! :)

Luce sa...

Skal si du har jobbet! Masse flott her ja :o)
Ha en flott uke :o)

Rita sa...

Knall stilig tag du har laget til vår utfordring :) Og å utrolig mye flott du ellers har laget :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen hos scrappin All over :) Klem Rita,DT

Else Irene sa...

Kul LO :) Takk for at du er med på Wild Orchid Challenge denne uka ♥

GryA sa...

Er det mulig å produsere så mye? Jeg er mektig imponert! Så mye fint, og ikke minst tagen du har laget til vår mann/gutt utfordring. Tusen takk for et tøft bidrag!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækre kreationer du har lavet.... Imponerende
Et smukt julekort også
Tak fordi du leger med hos os på Card and Scrap

Maya sa...

OJ det må jeg si, vannvittig til produksjon! Imponert! Kjempe tøff tag til mann/utfordringen vår hos TJSC! Takk for ditt bidrag!

Mette sa...

Du store verden for en produksjon, imponerende!! Flott julekort,så takk for du deltar på utfordringen vår i Papirpikenes verden!

Klem Mette

Frk. Bogstad sa...

Åh milde jesus kor mykje flott!!
Eg er imponert at man kan lage so mykje. Sjølv skal eg på messe om 20 dg og eg har jo ikkje halvparten eingong.
Du er flink :D
Har lagt meg til som følgar, for her skal eg følge med ;)

Linda sa...

For en produksjon! Stilig og frekt kort du har laget til oss i TJSC :) Takk for at du tok utfordringen

Tone-Lill sa...

Du store verden her var det mye fint. Kule fyrstikkeske kalendere og mange herlige kort og sider i dagboken . digger den fargerike taggen!
Ha en fortsatt kreativ uke :)

Papirskreppa sa...

Du har vært veldig kreativ :) Jeg måtte lete en del før jeg fant tag'en du har laget til utfordringen vår. Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin' All Over :)

Mona sa...

Wow som du har jobbet! Utrolig masse fint!
Flott tag du har laget!
Takk for at du deltar hos oss i Scrappin' All Over.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...