Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 18. mai 2014

365; uke 20

Ukene flyr, gitt....
Et av ukas høydepunkter, er ny episode av Game of Thrones hver mandag.
Jada, jeg ER hekta! :D
 
Første hjemmekampen til laget til Niklas.
Knepent tap 3-4, men de var flinke, småtassene. :)
 
Scrapping er terapi, det er jeg sikker på... :)
Men ganske rotete terapi, riktignok...
 
Nesten blå himmel, gitt.
 
Ungene i klassen til Silje er i full gang med å forberede 17.mai arrangementet de har ansvaret for i år.
Kjempeflinke unger, som gjorde en super innsats. :)
 
Endelig var 17.mai er, med ganske standard nordnorsk 17.mai vær; kaldt, og litt regn...
Men vi hadde en fin dag. Niklas var med i korpset og spilte skarptromme, Silje holdt tale for dagen sammen med ei klassevenninne, de styrte lekene og salg, og hadde en flott dag, som vi avsluttet med god laksemiddag sammen med svigerfamilien. :)
 
Denne var og surret i hagen til svigers, sammen med en partner. :)
Ha en flott uke, her nord satser vi på bedre hver etter hvert. :)

1 kommentar:

Ellen* sa...

Flotte bilder! (Har bladd meg litt bakover også, har vært dårlig med blogglesing ei stund...)
Jeg husker godt barndommens kalde 17.mai'er, ja. Men is skulle man ha!;o)
Ønsker deg ei fin våruke - med fint og varmt vær helst!:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...