Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 30. mars 2015

Minialbum - Ett Trykks jubilumsutfordring

Det ble bare ett bidrag til fra meg til Ett Trykks jubileumsutfordringer.
Denne gangen ble det ett minialbum til
Jeg har brukt en papirpose som jeg fikk på en bokhandel da jeg kjøpte noen postkort, og som jeg har brettet x antall ganger.
Stiftet den sammen på midten, og klippet til sidene.
Har ellers brukt maling, resteark, rester av rub ons, alfabetstickers, enamel dots, washi tape, bånd, div stickers.... Stort sett bare rester, egentlig. :)
Det ble ett lite album, str 8 x 10,5 cm sånn ca, med bilder fra en vinterdag ute sammen med ungene i 2008. :)
 
Forsiden
 






 
Siden jeg ikke har tekst inni, så står det litt på baksiden om hvor og når og hvem... :)
Morsomt å lage minialbum igjen... :)
 
Leverer dette også til
 


6 kommentarer:

Cornelia sa...

Härligt litet album med mysiga foton av barnen!

Mynn xx sa...

What a gorgeous album! I LOVE the fun paper and all the bright enamel dots! Thanks for joining us at House of Cards! HUGS! :) Mynn xx

Unknown sa...

Denne ble lekker <3 me like <3

Unknown sa...

Adorable, what a great little album full of fun memories! Thanks so much for sharing with us at House of Cards.

Cornelia (fun stamping) sa...

What a delightful album! Thanks so much for linking up with us at House of Cards!

Rocky sa...

Thank you for sharing your wonderful album with us at HOC, it's great.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...