Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 1. oktober 2015

Rosa utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb

Ny utfordring på gang! Og denne gangen er utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb å lage noe
ROSA!
I forbindelse med denne utfordringen, vil alle vi hos NSHK oppfordre alle til å støtte
 
Mitt inspirasjonsbidrag er denne rosa LOen av min niese. Bildet er tatt sommeren for to år siden, på en av de flotte varme sommerdagene vi hadde her nord da. :)
Leverer denne til
 
Premien denne gangen blir sponset av
http://northstardesign.no/shop/
og består av dette:
Så da håper vi at mange vil være med på denne utfordringen, og lager flotte, rosa kreasjoner! :D

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Jytte sa...

Så flot et layout.
1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

Jytte, DT ☺

❤ Kaia sa...

Kjempeflott LO som støtter en flott sak.
Tusen takk for at du er med på oktoberutfordringen til Kreativ Hobby.

KLem fra DT-Kaia

Heidi sa...

Flott LO til en flott sak
Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

DT- Heidi

AMO sa...

Kjempefin :)
Takk for at du er med på Oktober utfordringa hos Kreativ Hobby.
Anita, DT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...