Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. november 2015

Høst-utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Da var det 1.november (allerede!), og det er tid for en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Denne gangen er temaet HØST
Vi vil se bidrag relatert til høsten, enten det er farger, motiv, pynt.... Uansett, så lenge det har høst i seg. :)
Premien denne gangen sponses av
 
 
Her er mine bidrag.
Vi skulle bruke motiver fra My Bestis på det vi laget.
Jeg liker ikke å fargelegge, er ikke noe flink til det, så jeg brukte motivene som de var.
Så da ble det to minikort fra meg, ett til jente og ett til gutt. :)
Ett fiskekort til gutt:
 
Innside fiskekort:
 
Blomsterkort jente:
 
Innside blomsterkort:
 
Så da håper vi å se mange flotte bidrag med høst på! :)
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...