Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 21. august 2007

1.klasse layout

Første dagen på skolen måtte jo selvsagt scrappes. Og det ble en 6x12 layout, et format jeg synes er så morsomt å jobbe med! Silje var så stolt da hun kom hjem i går, med ryggsekk, skrivebøker, skolesaker... Synes det lyser stolthet av bildet. :)
Hun gledet seg bare til å dra på skolen i dag, og komme hjem og gjøre lekser?!? Husker også at de første leksene var veldig stas, men etter hvert var det ikke like morsomt... Ja, ja, får vel oppmuntre henne så lenge jeg kan. Lekselysten varer nok desverre ikke så mange årene... ;)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Så kul den ble! Skikkelig flott skolejente du har!

Silje Røe Hagland sa...

saa utrolig soet hun er! Skikkelig herlig LO!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...