Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 12. april 2008

YAY! Jeg vant!:D

For en liten stund siden var det en ATC utfordring på Minneriket. Jeg leverte inn en ATC, og jeg vant! Jippi! I dag fikk jeg premien i posten, et ATC kit fra Gyda! Tusen, tusen takk, det var et utrolig herlig kit! Og jeg fikk et nydelig smykke også sammen med kit'et, og en ATC hun hadde laget. Gleder meg til å bruke dette!
Her er premien min, masse snadder stæsj!:D





























































Det flotte smykket, i blått- min yndlingsfarge!:)- og ATC Gyda hadde laget.















Vi har vært litt sporty i dag. Været er rett og slett nydelig, så etter mye om og men gikk vi en tur opp i skogen og grillet pølse. Jeg har ikke ski, så jeg gikk på fot, men Aksel var trekkhest og dro Niklas (og tildels en lat Silje) på rattkjelken opp.

Aksel med rattkjelken og begge ungene på slep.

Jeg med min übergode kondis sleit litt i motbakkene, må jeg bare innrømme... ;)

Silje gikk på fot oppover (og satt på kjelken) men brukte skiene på nedtur.

Utrolig hvor mye bedre pølse med brød smaker når man har grillet dem over bålet.
Niklas kosa seg glugg i hjel der han satt.

Aksel koser seg i sola.

Så vi hadde en kort, men kjempekoselig tur. Og nedturen gikk atskillig fortere enn oppturen. Siden Aksel og Silje sto på ski ned, måtte jeg kjøre rattkjelken sammen med Niklas ned. Ikke helt høy i hatten da vi satte utfor, men himmel så gøy det var! Niklas lo så han hoppet!

Vel, håper dere har hatt en like fin dag som oss... Fortsatt god helg.

5 kommentarer:

Berit sa...

Gratulerer med seier'n! Masse fint som har funnet veien til deg ;)

Snø kan faktisk være fint det ser jeg - når det er fint vær også. Her laver det ned - har vel kommet 10 cm blaut snø i dag.... *sukk* lurer på når alt blir borte jeg....

Kose deg i kveld!
KLEM

oheidia sa...

Gratulerer masse, Aquarell! Nydelig premie - ikke rart du er glad.
Motbakker er tungt men det ser ut som om dere koste dere på tur allikevel!


:)

Lillnea sa...

Grattis!

Så härligt det såg ut på er utflykt :)

Carrin sa...

Din heldiggris, litt av en premie!!! Hmmm, så fikk jeg litt lyst på grilla pølse med brød nå. Fortsetter finværet her nord kan en jo rett og slett igrunnen bare finne fram grillen, hæ?

Ania sa...

Åh så mye digg du fikk - snille Gyda!! Og turen så koselig ut den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...