Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 23. oktober 2008

Jeg vant! :D

Jeg kastet meg i siste liten med på Kortgøy # 5 (kortutfordring) hos Papirgleder denne uka.
Hadde egentlig ikke tenkt å bli med, men siden jeg allikevel måtte lage to bursdagskort, så hvorfor ikke?
Vi skulle bruke denne skissa, minst et bånd, to swirler og tre brads, og kortet måtte være et bursdagskort.

Leverte inn disse to kortene. På det ene har jeg speilvendt skissa.

Og gjett hva? Alle kortene fikk et lodd hver, og så ble det trukket en vinner. Og jeg vant! Juhu!
Kjempefin start på helga!

9 kommentarer:

Jannhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jannhild sa...

Hei på deg!
Gratulerer masse masse! Så gøy at du ble med likevel da :)
Kjempefine kort!!

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem fra Jannhild

oheidia sa...

Så morsomt! Gratulerer! Veldig fine kort også :=)

banglamarie sa...

Gratulerer så mye :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Gratulerer så mye :D

T:o)ve sa...

Gratulerer så mye!
Koselige kort ble det jo også :)

Birgit sa...

Cute cards!

Johanne sa...

Her va det jammen stille for tida??

Æ har no benytta stillheten til å lage en egen blogg, og håpe det e ok at æ linke til din fra min. Ta gjerne en titt på:

http://scrappendejohanne.blogspot.com/

Klem fra mæ!

Kathrine sa...

Hei! Var så lenge siden jeg har "sett" deg - håper du har det fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...