Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 18. januar 2009

Årets scrappeproduksjon så langt...

Disse layoutene er min scrappeproduksjon så langt i 2009. For tiden holder jeg på med å scrappe bildene fra 2007, syntes nesten jeg måtte få scrappet disse før jeg begynte på bildene fra 2008.
Alle LOene er lettersize, ganske morsomt format å scrappe i.
Med så mange bilder å scrappe, blir noen av LOene ganske enkle. Men jeg synes det funker ganske bra likevel.












1 kommentar:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så mange layouter du har fått laget i år :)
Jeg er helt imponert over hvor mange bilder du har fått på enkelte og masse flott stæsj.
Kos deg videre med scrappingen.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...