Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 6. februar 2009

30 år...

Om ca ti minutter er jeg ikke langer i 20-årene... Helt utrolig! Føler meg jo ikke som mer enn 18, omtrent. Allikevel, jeg har to unger, mann og hus, det har man kanskje ikke når man er 18.
Det gjør meg egentlig ingenting å bli 30, er jo bare tall. Og man er jo ikke eldre enn man føler seg , eller?
Litt tankefull her jeg sitter, alene hjemme for øyeblikket.
Ungene er på overnatting hos besteforeldre og mannen er på brøyting. Så jeg går inn i 30 årene alene... Ja, ja, jeg skal ha 30-års feiring i morgen så det holder. Nesten 50 stk, med oss! Visste ikke at jeg kjente så mange engang... ;) Blir sikkert kjempemorsomt. :D
Men etter en uke med mye stress, to bursdager til (min mamma i går og min søster i dag) og altfor lite søvn, så kjenner jeg nå at jeg går på reservene løs nå.
Derfor skal jeg legge meg nå, så jeg holder meg våken i morgen kveld.
Ha en flott helg alle sammen, og som sagt, man er ikke eldre enn man føler seg.:D
Stor klem fra meg!!!!!

5 kommentarer:

Carrin sa...

Gratulerer så masse med 30 års dagen! Håper dagen og feiringa blir fin! Klem.

mi@ sa...

Gratulerer med dagen!

Håper festen blir topp, og flust med scrappegaver! :-)

oheidia sa...

Gratulerer så masse med dagen! Du skal se at 30 årene blir flotte år! Jeg gledet meg masse til å bli 30 og jeg har kost meg i alderen 30 og frem til nå. Men i oktober blir jeg 40 pg det blir et annet tiår men forhåpentligvis like bra :=)

Blir vel hva man gjør det til!

Kos deg masse med festen din og prøv å få sove litt!

Berit sa...

Hipp hurra!!!!
Gratulerer med dagen!!!
Håper du koser deg glugg ihjel i dag, og bare nyter dagen!!!

KLEM

Pauline sa...

Gratulerer så mye!!
Er så lenge siden jeg fylte 30.. men kan ikke huske at det gjorde vondt.. det gikk heelt fint å fylle 40 også, satser på at det går like greitt å bli 50!
Håper du får/har ei heidundrende feiring!! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...