Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 17. mai 2010

17.mai...

Da var barnas store dag stort sett over...
17.mai feiring i nyyyyydelig sommervær, over 20 grader! Ikke noe normalt ved det, som regel har vi surt og kaldt vær her på nasjonaldagen.
Ungene var i kjempehumør og SÅ klare for barnetog, is og brus. :)
Noen bilder fra dagen, av festkledde og klare barn...



Som sagt, vi hadde en kjempefin dag. Ungene storkoste seg, spiste maaaaaasse is, gikk i tog, deltok i leker og hadde det så flott. Kan man be om mere? :)

Legger ved noen få LOer jeg lagde for en stund siden, har visst litt scrappetørke for tiden...
Printeren min er gått til h........., så jeg får ikke skrevet ut de nyeste bildene mine og det er så mange av dem jeg vil scrappe!!!! Tror det blir ny printer når skattepengene kommer....
Vel her er LOene, og ha en fortsatt flott 17.mai! :)



3 kommentarer:

Ania sa...

Ser ut som en herlig og deilig feiring! Her var det iallefall overskyet og helt greit bunadsvær, selv om regnskyene truet hele dagen :) Digget særlig Cars-layouten, for en god ide å bruke CD´en når den er ødelagt allikevel! :D

Siv sa...

Hei Solfrid. Flott blogg du har! Det e så artig å følge med det du lager i scrapbooking, du e så flink. Vi snakkes. Ha en fin dag :)

Carrin sa...

Hei!!
Nei, Ersfjord på Senja!
Gu så masse herlige LO`er du har laga! :)Digga den Cars LO`en!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...