Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 18. august 2010

Tiden flyr...

... i hvert fall er det en evighet siden jeg har skrevet noe her. Skal prøve å skjerpe meg på det området. :)
I dag startet skolen opp etter sommeren, og vi har fått en 4.klassing i huset! Utrolig! Synes jo nettopp at hun startet i 1.klasse! Store flotte jenta vår!
Også har vi jo førskolegutt i år! Som sagt, tiden flyr. Store gutten vår begynne på skolen til neste år, da har vi ingen liten gutt lenger.
fine ungene våre... :)

1 kommentar:

Pauline sa...

Så herlige bilder av ungene!!
Javisst flyr årene avsted, her i huset får vi en 5.klassing og en 2.klassing på mandag! :-O
Kjekt å se livstegn i bloggen din igjen, håper du har hatt en fin sommer, selv om det kanskje ikke har vært drømmevær i nord iår..

Ha en fin augustkveld, klem! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...