Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 5. juli 2011

Bryllupskort

En kompis skal gifte seg til helga, og den gamle vennegjengen har gått sammen og spleiset på gave til ham og bruden. Jeg fikk i oppdrag å lage kortet, og jeg hadde det kjempegøy med å lage det. :)

Forsiden av kortet


Innsiden av kortet


Et dikt jeg fant på internett, som jeg syntes passet bra til kortet. :)


Ha en fin uke videre!

(Under tre uker til ferie, JUHU!!!!! XD)

5 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort og så søtt motiv :)
klem :)

Vibeke sa...

Så flott kort du har laget!! Jeg sliter sååå med hvordan jeg skal pynte kortene inni - men nå ble jeg kjempeinspirert - TAKK:)

Håper du har en fin sommer:)

Marita sa...

Det var et nydelig kort med et skikkelig søtt motiv☺.

Klem Marita♫♫

Torill sa...

Så stilig kattemotiv! Og det ble et flott kort!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Lula sa...

Utrolig flott og ikke minst kult kort!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...