Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 2. mars 2012

Dagbok 1.mars

Første siden i tredje boka... ;) Skulle lese til ungene da de skulle legge seg i går, og vi leste om Charlie og sjokoladefabrikken. Ble så inspirert av å lese boka, så da ungene var lagt seg, måtte jeg bare se filmen også. ;)
Har brukt bazill, div restepapir, pebbles, blingswirl, thickers og noen tyggispapir. :)
Ha en god helg, alle sammen.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Flotte sider.
Stilig framside på mars-dagboka di :)
klem :)

Pauline sa...

Så herlige dagboksider Solfrid!!
Jeg er så imponert over alle som klarer å gjennomføre det å scrappe hver dag!!!

Ønsker deg ei riktig god og kreativ helg, klem! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...