Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 12. juni 2012

Dagbok 11. og 12.juni

To sider fra meg i dag :)
Gårdagens side viser den dystre tilstanden i blomsterkassene mine... :)
Men med den våren vi (ikke) har hatt her nord, så har jeg ikke sett vitsen
i å plante noe nytt ennå. Får se når vi kommer hjem fra Mallorca. (Bare 11 dager igjen, weeeeee!!)
Restepapir
Blomsterstickers fra my little shoebox
Ticket fra Tim Holtz
Sommerfugl fra Prima
Datostempel fra 7gypsies


Dagens side er en oppsummering av dagen min i dag.
Jobb, besøk hos mamma, pakke i posten fra Scrapomania (Jippi!),
la ut noe ubrukt mc utstyr for salg, og avsluttet kvelden med å se nyinnspillingen avFootloose.
Ikke helt som den gamle, gode filmen, men bra nok. :)
Papir fra Tim Holtz
Edge punch fra Martha Stewart
Jolee's blomster
Washitape
Tiny alpha
Restepapir
Fortsatt god uke til alle sammen, det er snart helg igjen! :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så fine dagboksider.
Ikke så greit å få det til med blomster her heller, men i dag har vi planta ut i bedene. Så får vi bare håpe frosten holder seg unna.
Ha en fin kveld :)

Linda sa...

Flotte sider. VIrkelig imponert over at du klare å få laget noe hver dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...