Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 25. juli 2012

Dagbok 20.-24.juli

De siste dagers dagboksider:
20.juli var en fredag, og da satt vi og så på tv, og var ganske enkelt i tullehumør. :)
Derav disse bildene. :)
Mønsterark fra Karen Foster
Thickers
Hjerter og pil fra Maya Road
3D stickers fra SandyLion

Lørdagen dro vi inn til Nordreisa, for å feire to 60-års dager, slått sammen til en feiring.
Utefeiring, i regn, med partytelt.:)
Masse trivelige folk, og masse fliring... :)
Mønsterark fra Tim Holtz
Restepapir
Blingswirl fra Prima
Tiny Alpha
Div stickers

Trenger vel ikke si så mye mere...
Søndagen var stort sett preget av dette uansett hvor man var...
Mønsterark fra 7 Dots
Restepapir
Blomsterknopper fra Kort og Godt
Stempelpute fra Ingvild Bolme/Prima
Twine

En ny arbeidsuke...
Etter endt kveldsvakt, dro jeg hjem med en bunke nye tegneserier og blåbær.
Sammen med vaniljekesam ble det kveldskosen i går. :)
Mønsterark fra Creative Club
Jornalingark fra Lush
Thickers
Restepapir

Jeg var hjemme hos mamma og pappa en tur i dag. Ganske spesielt siden mamma var hjemme for første gang siden før jul. :) Koselig var det, vi stekte vafler, skravlet og flirte.
Søskenene mine fant ut at hunden til mamma måtte børstes, noe som falt i god jord hos nevnte hund... :)
Ukjent mønsterark
Journalingark fra Websters Page
Thickers
Chipboardsommerfugler

Straks natta for meg, "må" bare se ferdig noe på tv...
Ha en fortsatt fin uke. :)

2 kommentarer:

Grethe sa...

Hei!! Så utrolig flotte sider du har laget! Sterk den fra 22.juli...

Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min! Og teksten på det kortet er et stempel, og det er Tim Holtz som er ansvarlig. Det er på en stempelplate med mange tekster på, kjøpte den nettopp her i Molde.

Ha en super dag!

Hildes Scrappeunivers sa...

Mye fintt du har fått laget :)

God helg!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...