Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 28. september 2012

Dagbok 24.-27.september, og noen dåpsting

Hektisk uke, blandet med ikke så alt for god form, gjorde sitt til at jeg kom litt skeivt ut med dagboka igjen... Men nå er jeg i rute, igjen. :)
Mandagen begynte ikke så bra... Kraftig forkjølelse, tett i pappen, vondt i halsen....
Var bare oppe og snudde, før det bar rett i seng igjen...
Hadde heldigvis kveldsvakt, da var jeg i litt bedre form.
Mønsterark fra Creative Club
Tag
Washitape
Stjerne diecuts fra Creative Club
Journalingark fra MM
Tiny alpha

Niklas har et voldsomt styr med tennene når de blir løse.
Vi får ikke lov å røre dem, det kan jo gjøre vondt...
På tirsdagen gjorde han imidlertid kort prosess, og trakk tanna mens han spiste kveldsmat. :)
Mønsterark fra Authentic
QK tann
Journalingark
Washitape
Tiny Alpha

Onsdagen taler for seg selv... :)
Jeg og Silje dro på Alfheim Stadion for å se cupsemifinalen mellom Tromsø og Molde.
Og foran et fullsatt stadion tok Gutan seg til finalen ved å slå Molde 2-1!
Kjempekamp og stemning!
Mønsterark fra FabScrap
Tiny alpha
Utklipp fra kampbilletten

Gårsdagens side, vi var på puben og spiste middag, og jeg fikk de kuleste støvlettene i posten. :)
Mønsterark ukjent
Digistempel fra KennyK
Tallstickers fra American Crafts
Blingswirl fra Prima
Journalingark fra Fancy Pants

Et dåpskort jeg har laget på bestilling. :)
Leverer dette inn til


 
 Har også hatt en bestilling på diverse til en barndåp.
Har laget bordkort, ved hjelp av Spellbinders og den flotte barnevogn diesen fra Mariannes Design.

 
Lagde også disse 2 cupcakes som skulle brukes til bordpynt.
Laget etter tutorial som jeg fant hos Henrikke.
Leverer disse til
 
Og så ville de ha to slike barnevogner, til hver av barna (dåpsbarnet og en eldre bror).
Leverer disse inn til
 
Nå er det straks helg, og jeg har feriedager jeg har tatt i bruk.
Egentlig skulle jeg nedover på StempelScrap messa i helga, men det ble ikke sånn i år...
Ja, ja, får ta det igjen til neste år.
God helg til alle sammen! :)

7 kommentarer:

LindaSS sa...

Her var det utrolig masse herlig og lekkert, må kikke lenge her.. Tusen takk for at du ble med oss i Scrap'a'Long nå i September og håper å se deg også i oktober..

Klem LindaSS

Liss sa...

Kjempe flott blogg du har og mye lekkert. Barnevognene er bare så utrolig lekre!! God bedring med forkjølelsen og takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min.

Cornelia sa...

Så fina dekorationer, bordkort och kort till dåpet!

Och flera nya dagbokssidor igen! Jag gillar alldeles särskilt den med tänderna, så läcker!

Ha en god helg!

Jeanette sa...

Wow! Mye lekkert i den posten :) Herlige bidrag til Kort 'o' Mania-utfordringen også. Tusen takk. Klem Jeanette :)

Vibeke sa...

Så masse flott du har laget - moro å se:):) Bra du er i rute med dagboka d igjen, min har bare kommet til tenekstadiet;)

Håper du får en fin helg:)

Bodil sa...

Så flotte dagboksider og nydelige kort og dekorasjoner du har lagd.
Ha en fin helg, klem :)

Kort O Mania sa...

wow skal si du har stått på her! utrolig mye lekkert! og bidaget til kort o mania var jo bare helt fantsatisk lekkert da! tusen takk for at du deltok på vår utfordring :D
klem fra Linda S. L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...