Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 8. november 2012

Dagbok 6.november, og noen juleting :)

Det var et nydelig vintervær da jeg kjørte til Tromsø i går, måtte bare stoppe og ta bilde av vintersola. :)
Mønsterark- Nille
Glittersnøflak- Dazzlers
Film strip- Tim Holtz
Charm
Kakeserviett
Punchinella
Thicker
Rund tag- Panduro
 
Laget denne esken med melkehjerter på bestilling.
Leverer denne inn til
 
Innsiden av esken/ sjokoladekortet
 
Har også laget fire kubbelys med stempeltrykk på.
Liker metoden med silkepapir og varmepistol, det går så fort. :)
 
Ferdig pakket inn i cellofan, med stjernetag stanset ut med spellbinders,
 
Her er en av fyrstikkeskene som jeg pakket inn sammen med lysene.
 
De to siste lysene, med hjertetag. :)

 
Skal (kanskje) se ferdig CSI: Miami, og så gå og legge meg...
Ha en fortsatt flott uke. :)

7 kommentarer:

Bodil sa...

Hei på deg :)
Koselig å titte på alle dagboksidene igjen. Nå er det ikke så mye igjen før du har fullført prosjektet.
Mye fint du har lagd ellers også.
klem :)

Irene sa...

Et nydelig bilde du tok! Så flotte blåfarger og sola.

Her var det mange lekre ting du har laget og pyntet.

Karen Elise sa...

Så masse koselige julehilsener du har laget! Den eska med sjokoladehjerter var kjempefin! Takk for at du scrapper med NSHK.
-Karen Elise-

Gracielalife Design - by Graciela sa...

nydelige lys du lagde!
likte at du holdet de enkle og elegante :)

Linda sa...

Kjempeflott eske! Nydelige papirer du har brukt og flott pyntet :)

Takk for at du scrapper med NSHK

Jill sa...

Kjempefin eske :) Nydelig gjennomført!
Takk for at du deltar hos NSHK og lykke til
Klem fra Jill

Eva Marie sa...

Så mange nydelige ting du har laget til jul!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...