Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 11. juli 2013

9.-11.juli

Har du noen gang slike dager hvor alt bare er rart og merkelig, og ingenting egentlig passer sammen eller virker fornuftig?
Hadde en slik dag på mandag. Var sliten og alt ble bare tull og vas....
Gleder meg til ferie....
 
Nå skjer det ting her i huset, hi-hi...
Loftet vårt har bestått av to rom, en stor tv stue, og et nesten like stort roterom til meg.
Nå er loftstua delt i to. Den nederste delen, med vindu, skal bli soverom til Niklas.
Og roterommet mitt, skal bli rom til Silje. :)
Det morsomme med dette er at ungene vet ikke noe om dette.
De har vært hos besteforeldrene sine siden 19.juni, de vil jo jaggu ikke hjem, jo... :D
Så da blir det gøy å overraske dem når de kommer hjem på søndag.
Rommene skal males, så det gjenstår en god del, men vi er i gang, i det minste. :)
 
Dagen min i dag... har til nå vært veldig sløv...
Sov LENGE, tror det trengtes.
Og etter at jeg sto opp, har jeg tilbrakt dagen på sofaen med en Harry Hole-bok...
Så sånn går no dagan her i nord... :)
Straks avgårde på jobb, ferie i morgen ettermiddag! Jippi! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...