Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 23. desember 2013

23.desember

Tiden har gått så fort...
Allerede 23.desember og lillejulaften!
Og i morgen er det julaften! Weeeee!
Tror både ungene og vi gleder oss til i morgen. :)
I dag har vi vært på kirkegården og tent lys, og vært hos min søster og spist grøt.
Kjempekoselig, mye latter og god grøt.
Da vi kom hjem, fikk ungene legge gavene under treet.
Tror det kriblet ganske mye i fingrene på begge to... :)
 
Kalender i dag; klippeark fra Papirdesign.
Håper alle får en fin dag i morgen, kos dere!
RIKTIG GOD JUL TIL ALLE SAMMEN! :D

1 kommentar:

Bodil sa...

Tusen takk for julekortet jeg fikk i dag, det var nydelig og så koselig overraskelse å få :)
Vi har også tent lys på kirkegårdene i dag. Jeg har sittet og lagd et vuggekort i kveld, ble jo bestemor igjen i dag. Så kort og gave må den lille prinsessa få :)
Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL.
klem fra Bodil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...