Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 1. november 2014

Ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb i dag!

Ny utfordring på gang hos Nordsalten Hobbyklubb, og mitt første DT-bidrag!
Utfordringen er som følger:
Dette er jo en utfordring som passer bra nå, med farsdag neste helg.
Men du trenger ikke lage noe til akkurat det, så lenge det er tydelig at det omhandler/ er til gutt/mann, så skulle det vel være greit. :)
 
Siden jeg liker LOer best, så ble mitt første DT-bidrag denne LOen med meg og min bedre halvdel.
Bildet er tatt på en fjelltur for tre år siden, og teksten er skrevet på tagen bak bildet.
LOen er en takk til ham for stort og smått i hverdagen vår. :)
Materialliste:
Rød bazill
Mønsterark fra Panduro
Tim Holtz filmstrip
Thickers
Tannhjul & ramme fra Prima
Ticket
Stickers fra Sn@p og BoBunny
Tag
 
Ha en fortsatt fin lørdagskveld. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...