Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 22. januar 2015

Bursdagskort "Frost"

 Niklas skal i bursdag til ei klassevenninne i morgen, og da fant jeg ut at det måtte jo være passende med et kort med motiv fra Frost-filmen. :)
Ble for så vidt et enkelt kort, da, men det passer godt til ei lita bursdagsjente. :)

Innsiden av kortet
 
Leverer dette til
 
Fredag i morgen, men helg for min del allerede. :)
God helg, alle sammen. :)

3 kommentarer:

Hege sa...

Koselig bursdagskort.
Frost passer nok helt supert :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Elin sa...

Kreativt påfunn! Dette kortet hadde 7åringen min falt pladask for :)
Takk for at du deler det med oss i Scrappelyst.

Elin.

Cornelia sa...

Jättefint barnkort i härliga färger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...