Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 8. februar 2015

4 små posekort

Hos Scrapping.no er det en liten kortkonkurranse på gang, der vi skulle bruke 4 forskjellige bilder.
Vi kunne bruke ett bilde, eller vi kunne bruke alle fire, det var bare hva vi hadde lyst til. :)
Jeg fant ut at jeg skulle bruke alle fire, og lagde fire små posekort, av de små gaveposene jeg kjøpte på Søstrene Grene forrige helg.
Det ble perfekt størrelse til små gratulasjonskort. :)
 
Ett i brunt og blått.
Dette ble bursdagskortet til min mamma. :)
Leverer dette til
 
Med tilhørende tag.
 
Ett i gul og grønt.
 
Tag i samme stil.
 
Blått, hvitt og brunt.
Leverer dette til
 
Tag i blått og brunt.
 
Denne går i rosa og rødt.
Leverer denne til
 
Med en tag i grønntoner.
Da var helga straks over, med storm, bursdag , morsdag og hele pakka.
Tre dager igjen, så reiser vi så langt avgårde som til Thailand!
Kan ikke si at jeg ikke gleder meg, for det gjør vi, alle fire!
Så, til alle sammen, ha en flott uke!


7 kommentarer:

Kristine Henanger sa...

Så herlige kort du har laget ♥

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Ønsker deg en fin uke :)

DT Kristine

Jytte sa...

Skønne tags!!

1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

Jytte, DT :)

Sissel sa...

Kjempeflotte :)
Takk for at du deltar på utfordringen hos KortoMania.
Klem Sissel

Elisabeth sa...

kjempe fine kort!
Tusen takk for du deltar på kjærlighetutfordringen hos Kort'O Mania.
Lykke til.
Klem

mellem sa...

Skikkelig flotte posekort og tag`er. Må ta meg en tur innom Søstrene Grene og se om jeg finner slike poser.

Scratch sa...

Kjempesøtt kort

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

Cornelia sa...

Jättesöta små posekort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...