Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 1. desember 2015

Utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb- følg tutorial

Litt vemodig å skrive dette innlegget, da dette blir mitt siste som DT hos Nordsalten Hobbyklubb...
Ting har skjedd og dukket opp, og summen av alt er at jeg har valgt å trekke meg som DT.
Men det har vært kjempegøy å få sjansen til å prøve seg, og de andre DT-damene er kjempeflotte damer! :) Så kommer til å savne dem alle. :)
 
Uansett, 1.desember i dag, og ny utfordring.
Denne gangen skal dere
Dere velger selv hvilken oppskrift/tutorial dere vil bruke, så lenge dere husker å linke til oppskriften dere har brukt.
 
Jeg har laget en postkasse til Niklas, så den er dekorert i "guttefarger" og med div tannhjul her og der.
Navnet har jeg stanset ut i QK alfabetet Diesel Grand.
Oppskrift/mal på denne finner dere her.

 
Dere har muligheten til å vinne denne flotte premien:
 
...som er sponset av:
Så håper jeg mange vil være med på utfordringen, og at vi får se masse flotte papirprosjekter!
Lykke til! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...