Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 31. januar 2016

December Daily 2015 - uke 1

Inspirert av Ali Edwards bestemte jeg meg for å kaste meg på December Daily prosjektet denne jula.
Mange avslutter disse albumene etter julaften (eller i USA, 25.desember), men mitt starter på første søndag i advent, og avsluttes på nyttårsaften.
Og siden det ble ganske mange sider og bilder, så tar jeg bare den første uka her, og de andre ukene etter hvert :)
 
Her er forsiden på albumet mitt, ganske enkelt og greit. :)
 
Førstesiden i albumet
 
My reason why... Om hvorfor jeg velger å lage dette albumet, og delta på DD- prosjektet.
 
1; 1.søndag i advent, og konfirmantene deltar i julespill på lysmessa i kirka.
 
2; Tenning av det første lyset.
3; Klargjøring til 1.desember og kalenderene.
 
4; Åpning av første kalenderluke
5; Årets pepperkakehus under produksjon.
 
6; Det ble hele tre hus i år! :D
 
7; Mamma døde i slutten av november, og 2.desember sto dødsannonsen hennes i avisa.
Denne ville jeg ha med i albumet, og laget en liten side med den, ved hjelp av fuse tool som jeg kjøpte meg tidligere i høst.
 
8; Bilde av min mamma, tatt for noen år siden :)
9; Bytur og frisørbesøk, nødvendighet før jul. ;)
 
10 & 11; Kakebaking med ungene
Tag med kakemann oppskrifta bak nr 11.
 
12 & 13; Årets julekort klar for sending
 
14; Baksiden av julekortet
15; Siljes klasse arrangerte årets juleball. Flotte jenter klar for fest!
 
16; Mere juleball
 
17; Middag hos svigermor, hvor vi fikk hilse på Aksels niese's nye valp, Bailey. :)
 
18; Tekst om Bailey 
 
19; 2.søndag i advent, og juleverksted med ungene.
Har brukt en papirpose til denne siden, og puttet tags oppi.
 
20; Baksiden av papirposen, bilder av lyslyktene ungene laget.
 
Tagsene oppi posen; Pepperkakeoppskriften, og pepperkakebaking med ungene...
 
... og tenning av to lys.
 
21; Shaker-side, laget av plastlomme, fuse tool og paljetter.
H for Holiday! :D
Det var første uken min, de andre ukene kommer etter hvert. :)
Ha en fortsatt fin helg. Klem!

1 kommentar:

Bodil sa...

Dette var jo kjempefint. Morsomt å se hva du har lagd til med fuse tool også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...