Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 28. mars 2008

Scrappedugnad- ATC og Gigi's utfordring

Hos Scrappedugnad har de flere utfordringer gående, og her er mine løsninger på to av dem.
Gigi Kennedy utfordret oss til å lage noe som kunne brukes til pynt eller nytte i hjemmet.
Jeg hadde fire små lerreter liggende (10x10 cm), og hadde lurt lenge på hva de skulle brukes til.
Så jeg malte dem hvite, hadde litt glitter på dem, fant noen Fame- bilder av familien vår som jeg skrev ut i rett størrelse og klippet til. Disse limte jeg på lerretene, sammen med Basic Grey chipboardbokstaver, som sammen danner ordet LOVE. Disse fire "bildene" skal opp på veggen, er nå meningen. Spørs jo bare hvor treig jeg er å få dem opp... ;)




Gyda kom også med en utfordring, om å lage ATC (Artistic Trading Cards).
Jeg har laget et lite englekort, med bilde av Niklas på. Han har fått vinger for anledninge (ikke alltid de passer, da...), og jeg har malt litt, og brukt rub ons fra love, elsie.
Bakgrunnen er en tykk plastplate, så den er gjennomsiktig, selv om det ikke ser sånn ut.




6 kommentarer:

Kathrine sa...

Så kule løsninger!

Hos meg er bloggen din veldig tung å åpne - det tar ca fem min fra jeg kommer inn på siden til den er ferdig lastet - vet du hva som gjør det? Det er ikke hastigheten her for jeg har ikke problemer noen andre steder.

Håper du får en flott helg!

Ania sa...

Wow så flotte!! Både lerrtene og ATC-kortet!! :D De må jo bare opp på veggen pronto da, duh! :D

Miaa sa...

Vilka superhärliga tavlor!! Har själv funderat på tavlor med familjen på, men inte haft nån idè alls om hur dom skulle se ut. Nu har jag en idè iallafall!!
Tack för inspirationen!!
Ha det bra!
Miaa

{ Kristina } sa...

Kjempe stilige lerreter du har laget. Jeg har en haug av dem liggende her, men kommer aldri i gang...

Kjempefin ATC. ;)

oheidia sa...

Flotte bilder som samlet sier "Love" og jeg synes det ATC kortet ditt er helt nydelig. Får lyst til å prøve det selv også og har lagt et spørsmål til Papirgleder om de ikke kan skrive litt om dette under kreative sider.

Oheidia!

Anette S sa...

Åh, så kule canvaser! Og ATC også! Sånne selektive vinger er han vel ikke alene om å ha, men det er jo ikke verst at de passer i det hele tatt, da! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...