Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 4. september 2008

Kreativ dagbok

Over hos Papirgleder ligger det nå ute en artikkel om å lage seg en kreativ dagbok. Det er en slags blanding av BOM og art journal. I forbindelse med artikkelen (som er skrevet av Marie), er det også en utfordring om å lage en side om seg selv, og de rollene man har i dagliglivet (mamma, arbeidstaker, sjef, kone, osv...).

Jeg måtte jo bare prøve denne, og siden jeg akkurat skulle begynne på en art journal, valgte jeg denne varianten i stedet. Hadde det kjempegøy med å lage denne siden om meg selv!:D


Stikk innom Papirgleder og prøv deg på utfordingen. Jeg lover, det er kjempegøy! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig!!! Utrolig flott side du har laget :o)

Gladie sa...

Så stilig den ble!

oheidia sa...

Veldig stilig! Du er flink som hiver deg på slike kreative oppgaver. Jeg har som regel lyst,men så kommer jeg aldri i gang eller jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne!

Du, jeg har deltatt på Pencilines nr 100 nå, men når jeg legger inn bidraget så kommer det frem der og da etter at jeg har lagt det inn. Når jeg går inn på bloggen til Pencilines så finner jeg absolutt ikke at jeg har deltatt! Er dette normalt? Vet du hva jeg gjør feil. La ut første gang i går kveld torsdag ca. kl. 22 , og har prøvd nå for fjerde gang. Må det godkjennes først og så vises linken til bidraget mitt? Har deltatt før og det har aldri vært noe problem, tror jeg! Fristen for å delta er vel ikke gått ut? Hvis du vet noe så få du gi meg et hint om hva som ikke virker :=)

Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...