Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 25. januar 2010

Award

Fikk denne koselige awarden fra Bodil/bojose. Tusen takk for den!:D Anbefaler alle å stikke innom bloggen hennes, hun lager kjempemye flott!

Her er reglene for awarden:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

7 interessante fakta om meg... Vel...
1. Jeg er B-menneske på min hals. Elsker å sove leeeenge, hater å stå tidlig opp.
2. Har brukt usannsynlige summer på scrappestæsj etter at jeg oppdaget denne hobbyen.
3. Er altetende når det kommer til musikk. Nesten i hvert fall... ;)
4. Ekte lesehest. Kan lese en bok om dagen når det er bøker som virkelig fenger meg.
5. Har planer om å kjøpe meg ny motorsykkel i løpet av ganske kort tid (ca 2 år).
6. er sjokoholiker...
7. Er en skikkelig sippe når det kommer til triste/romantiske/fine filmer/bøker/tv-program.
Kjempeinteressant, jada...
Så var det 7 å sende den videre til. Kunne valgt MANGE flere, men, men...
Ha en flott uke!:D

5 kommentarer:

Jannhild sa...

Hei på deg Aquarell!!

Tuuusen tuuusen takk for awaren!! Den setter jeg utrolig stor pris på!! Håper du har det bra!!

Det er en god stund siden jeg har kommentert i bloggen din, og jeg ser du har laget mye lekkert siden sist!! Nyyydelige LO'er!! Flotte bilder og lekkert pyntet :)

Ønsker deg en fantastisk flott dag!
Klemmer fra Jannhild

Lula sa...

Tuusen takk for award! Jeg har skrevet 7 sannheter om meg i noen innlegg siden i bloggen min;)

Ha en fortsatt flott uke!

Bodil sa...

Tusen takk for awarden! Det var hyggelig å få den tilbake fra deg :)
Klem :)

Ania sa...

1: me too! 2: shhh 3: ditto 4: used to be 5: kult, lykke til! 6: njaii ikke helt 7: litt

:)

Gladie sa...

Tusen takk, så koselig! :) 1. Me too... 2. vil ikke tenke på det en gang... 3. digger P3, jeg ;) 4. Jepp
5. Oj, da må du ta en tur sørover! :D
6. *rødme* 7. *sukk*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...