Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 12. januar 2010

Flere LOer...

Resten av LOene jeg har scrappet så langt i år... Har hatt en kombinasjon med sene kvelder-scrapping og Buffy the vampire slayer... Funker helt fint. :)
Niesen min som ble 14 på lørdag... Store jenta... :) Fortjente en LO.

Yngste gjest i Silje's bursdag i fjor ble utstyrt med en liten heksehatt som egentlig var ment til en bamse. Hun ble så søt! :D

Denne sier vel alt? Fine gutten min... :)


Niklas gir gumor en gooooooo' klem! Sånne øyeblikk må scrappes... :)
Scanninga på denne ble dårlig, alt for høyt stæsj på denne.

Påsken i fjor, min manns niese i fin stil ned skibakken. Enkel LO, arket gjorde så mye ut av seg, synes jeg.
That's it for now. Nå er det kveld og natta. See ya! :)

3 kommentarer:

gudrun sa...

Mange hærlige LOer du har lagd! :)

Gladie sa...

For noen lekre loer du har laga - den med smilet var bare helt nydelig :)

Lene S sa...

Gosj, som du har scrappa! Flotte layouter :)) Ha en fin fin uke!


:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...