Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 27. november 2011

1.søndag i advent, TIL-sølv, og julekort...

Fredelig søndag, egentlig...
Fikk sove lenge, og tok det med ro på morran. Rydda i klesskapene til ungene, og fikk vekk det som var for smått. Må gjøres før jul, før det kommer mye nytt som skal inn i skapene. :)
1.søndag i advent i dag. Ungene har forlengst fordelt søndagene mellom seg, så i dag skulle Niklas tenne det første lyset. Med tungen rett i munnen og veldig konsentrert, så ble det tent ett lys i dag. :)

Mellom klesrydding og lystenning, måtte man jo få med seg Gutan's vei til sølvmedaljen i Tippeligaen. Må jo si at det var litt enveiskjøring på Sør Arena. På slutten virket det som om Start ga opp, og tenkte liksom "hva er vitsen?" 6-1 til TIL, sølvmedalje, og toppscorer.
Det var litt gøy å få med seg, ja... :)


Har laget en del julekort til nå, og flere kommer, bare jeg får surra meg til å sette meg ned med dem. Hadde en plan om å lage bare slike hjertekort, men det dukka visst opp noen andre kort også innimellom. Uansett, det er morsomt å lage julekort, selv om jeg ikke er så innmari god på å stæsje kort, føler jeg selv i hvert fall.


















Det var kortene mine så langt i år. Som sagt, det kommer flere etterhvert.

Nå sitter jeg og koser meg med film. "Hjelp, det er juleferie" i kveld, og "Grinchen" i går kveld, tror jeg er litt i julemodus, egentlig. :)

Ha en flott uke, alle sammen.

1 kommentar:

Bodil sa...

Så koselig bilde av gutten din tenner det første lyset.
Så mange fine julekort du har lagd og de hjertekortene var flotte.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...