Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 23. november 2011

Vinbokser / gaveesker

Jeg var innom det nye kjøpesenteret i Tromsø for en stund siden, K1, hvor verdens største Rema 1000 butikk er åpnet. Der hadde de masse rart, i tillegg til mat. :)
Bl.a. disse vinboksene, til 29,-. Så jo selvsagt nytte i dem, og kjøpte 4 stk med meg hjem.
Nå er de ferdig juledekorert, og skal brukes som gaveinnpakning til jul. Innholdet trenger jo ikke å være vin, kan være alt mulig som passer i boksene. :)














Var innom fysioterapauten i dag. Han undersøkte ryggen min, som jeg har vært plaget med en god stund nå. Det ser ut som det kan bli røntgen på meg... Ja, ja, finner de bare ut hva som feiler ryggen min, så...


Ha en fortsatt fin uke. :)

2 kommentarer:

hanne sa...

Ja, en scrapper ser alltid mulighetene i emballasje! Flotte pyntede vinbokser!

mellem sa...

Så flott de var, kanskje æ må stikke innom å se om dæm har fler. Va dæm bare helt hvit?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...