Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 5. juni 2012

Dagbok 1.-4.juni, og litt attåt

Juni begynner bra, når første innlegget mitt kommer 4.juni...
Ja, ja, er i det minste ajour med dagboken, ikke verst bare det. :)
 1.juni hadde både jeg og ungene fri. Så på formiddagen lekte de seg med såpebobler (SVÆRE såpebobler!), før vi dro på besøk. Koselig fredag. :)
Papir fra my minds eye
thickers
jolee's humler
blingswirl
restepapir
2.juni dro jeg og ungene på topptur.
Det var kick off for topptursesongen her i kommunen, med fellestur og quiz, grillet laks til alle sammen og diplomer.
Begge ungene var kjempeflinke, og gikk helt til toppen. :)
Papir fra tim holtz
restepapir (fjellene nederst på arket)
tallstickers fra tim holtz
jolee's sol

Vi overnattet hos to av niesene mine fra lørdag til søndag, og søndagen ble brukt utendørs i strålende vær,  med hester, hunder og kaniner.
Papir fra my little shoebox
jolee's strå
tim holtz filmstrip
thickers

I går benytta jeg ettermiddagen / kvelden til å gå meg tur i det fine været.
Ble til og med så inspirert at jeg forsøkte meg på å jogge! Og det har aldri skjedd før! :)
Papir fra bobunny
primabling
filmstrip
tiny alpha

Fikk for en stund siden bestilling på to vognkort til jenter, og her er begge to:





 Og min svigerbror hadde bursdag i går, han måtte jo også få et kort.
Han er jeger og hundemann, så dette stemplet passet jo bra. ;)

Nei,, nå er det kveld for småtrollene, skal få de i seng, og så blir det nok tv kveld på meg.
Vi har vært på fotballkamp med Silje's lag, de tapte riktignok, men Silje scora sitt første mål!
Stolt mamma nå! :)
Fortsatt fin uke til dere!

1 kommentar:

Bodil sa...

Superfine dagboksider og nydelige barnevognkort :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...