Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 22. juni 2012

Dagbok 20.juni, bursdagskort og 9 år!


Lite innlegg i sene kveldstimer... :)
Gårdagens side...
Småtrollene våre var veldig glade for å være ferdig på skolen for sommeren. :)
Papir fra DCWV
Spellbinders
Thickers
Chipboardstickers fra Panduro

Fikk bestilling på et bursdagskort,
fikk laget det i full fart før vi drar på ferie. :)




Og i dag (eller i går, altså 210612) har vi 9 års bryllupsdag!
9 år har den snille mannen min holdt ut med meg! :)
Laget denne AJ siden i anledning dagen... ;)
Nå er det kveld! Siste dag før ferie i morgen! JUHU!
KLEM!!!!!

3 kommentarer:

Pauline sa...

Sommerferie er kjekt for både store og små, og 9 års bryllupsdag er heller ikke verst, gratulerer så mye!! :-) Flott AJ-side!
Riktig god ferie!! :-)

Gro sa...

Kjempefint og artig kort du har laget... :-)
Klem

Monica Mortensen sa...

Er ofte innom og titter, men er ikke så god på å legge igjen spor :)
Du lager utrolig mye flott og det er alltid kos å ta turen innom bloggen din. Ha en fin fin Onsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...