Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 23. august 2012

Dagbok 21. og 22.august

To sider her på rappen.
Jeg var så dum å laste ned spillet SongPop på mobilen på mandag, og dagen etter var jeg fullstendig hekta! Svarte, liksom!
Mønsterark fra Tim Holtz
Journaling, vimpel og bordstickers fra 7Dots
Epoxystickers fra DCWV
Thickers
Edge punch fra Martha Stewart
 
Når jeg var så flink å ta med meg goooooood salat til lunsj på jobb, så måtte jo det foreviges!
Skjer jo ikke hver dag, liksom1 :) Salatboksen fra Bendit var et knallkjøp jos Spar til 15,-!
Mønsterark fra 7Dots
Washitape
Chipboard sommerfugl
Thickers
Hvit penn
Journalingsticker fra 7Dots.
 
Skal snart på jobb, skal prøve å få startet på noen papirprosjekter før jeg drar. :)

5 kommentarer:

AnneiSkogen sa...

En skikkelig smart ide å lage scrappe-dagbok! Loene er skikkelig stilige, spreke med flotte farger og lekre detaljer.

Bodil sa...

Ja her var det kommet mange flotte sider i dagboka di :)
Artig å se glimt fra dagliglivet ditt.
God helg, klem :)

mette sa...

Utrolig flott scrappedagbok du lager. Knallfine og kule sider. Denne blir helt konge når du er ferdig med året:))

Ha ei fin helg:)

banglamarie sa...

Kjekt å se du er i scrappefarten :)

Tone-Lill sa...

Like spennende å følge med i scrappe dag boka di :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...